مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-03پزشكي

روزانه 6 کودک به جمع فرزندان محک اضافه می شوند


مدیر عامل موسسه خیریه محک، در نوشتاری به اهمیت آگاهی جامعه از سرطان کودکان اشاره کرد و گفت: روزانه به طور متوسط 6 کودک به جمع فرزندان محک اضافه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همه گیری آن در جهان، دغدغه سلامتی و دسترسی به امکانات درمانی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است و سازمان های سلامت محور نیز با توجه به شرایط جدید حاکم بر نوع ارتباطات و تغییر شرایط زندگی افراد همچنان برای رفع نیازهای ذیربطان خود و یکسانسازی خدمات شان تلاش می کنند.

امسال انجمن های SIOP و CCI با شعار منتخب این ماه تو هم طلایی شو و با اشاره به رنگ طلایی که نماد آگاهی رسانی سرطان اطفال است از همگان دعوت کرده اند تا در مسیر مبارزه کودکان با این بیماری همراه شان شوند.

مؤسسه خیریه محک نیز به عنوان یک سازمان مردم نهاد که حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان را مأموریت خود قرار داده است، در بیانیه مأموریت خود تأکید دارد که از طریق گسترش همکاری با مؤسسات تحقیقاتی و درمانی ملی و بینالمللی فعال در زمینه سرطان به کاهش نرخ ابتلا به سرطان در کودکان و روش های مؤثر در درمان دست یابد.

در همین راستا اقداماتی را در زمینه آگاهی رسانی به جامعه انجام می دهد و از همه ذیربطان خود می خواهد تا در مورد این بیماری هوشیارتر عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 6 کودک به جمع فرزندان محک اضافه می شوند

روزانه 6 کودک به جمع فرزندان محک اضافه می شوند