مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-03سياسي

کار ستاد مرکزی راهیان نور در شرایط کرونایی


معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:هفته دفاع مقدس ضمن اینکه خاطرات حماسه و مقاومت ملت ایران و رزمندگان اسلام را برای بسیاری از مردم تداعی و زنده می کند موجب می شود تا دشمنان کوردل خیال باطل دشمنی و تعرض به این کشور را از ذهن خود دور کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ اصحاب کریمی با اشاره به اینکه در طول هشت سال جنگ تحمیلی دفاع جانانه اتفاق افتاد توضیح داد: در این دفاع توانستیم تمام دشمنان را انگشت به دهان بگذاریم و مقابل ابرقدرت ها بایستیم که جریان مقاومت در جهان اسلام نیز بتواند از این فرصت و از این تجربه استفاده کند.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود:هفته دفاع مقدس ضمن اینکه خاطرات حماسه و مقاومت ملت ایران و رزمندگان اسلام را برای بسیاری از مردم تداعی و زنده می کند موجب می شود تا دشمنان کوردل خیال باطل دشمنی و تعرض به این کشور را از ذهن خود دور کنند.

وی برپایی نمایشگاه اقتدار چهل را در ایجاد پیوند و تجدید بیعت مجدد با آرمان های شهدا و امام شهدا تأثیرگذار دانست و یادآور شد: برپایی این نمایشگاه ها برای بازخوانی خاطرات مقاومت در دل دشمن هراس ایجاد می کند و البته که گوشه ای از این دستاوردها به تصویر کشیده شده و یقیناً بیان تمامی رشادت ها و حماسه آفرینی های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی میسر نیست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار ستاد مرکزی راهیان نور در شرایط کرونایی

کار ستاد مرکزی راهیان نور در شرایط کرونایی