مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-03سياسي

جولان تکفیری ها در مرزهای ایران / هدف از کشاندن پای ایران به جنگ قره باغ چیست؟


امید فعال؛ نزاع قره باغ مجدداً وارد فاز نظامی شده و تلفات حاصل از این مناقشه، به بیش از صد نفر رسیده است.

وزارت دفاع منطقه خودمختار ناگورنو-قره باغ وابسته به ارمنستان (جمعه / 11 مهر 99) اعلام کرد با کشته شدن 54 سرباز دیگر آن ها، - بنیاد حسین اف سفیر جمهوری آذربایجان در پاسخ به سؤال عملکرد گروه مینسک را چگونه ارزیابی می کنید؟ ، می گوید: در سال های گذشته گروه مینسک نیز کاری انجام نداد که ما به آن امیدی داشته باشیم.

احمد کاظمی کارشناس مسائل قفقاز معتقد است که طرفین مناقشه قره باغ با گذشت 28 سال از فعالیت گروه مینسک و درک این واقعیت تلخ که گروه مذکور به دنبال حل مناقشه و حتی اجرای چهار قطعنامه 1993 شورای امنیت درباره مناقشه قره باغ نیست، بهتر است از ظرفیت های ایران برای حل دائمی و عادلانه مناقشه قره باغ استفاده نمایند.

نقش سازنده ایران در مذاکرات قره باغ آرتاشیس تومانیان سفیر جمهوری ارمنستان پیرامون نقش سازنده ایران در حل این مناقشه گفت: در رابطه با ایران باید بگویم که این کشور همواره در جهت حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ اقدام کرده است.

این مسئله را هم متذکر می شوم که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای محمد جواد ظریف، آمادگی تهران در زمینه همکاری برای از سرگیری مذاکرات را اعلام کردند و این امر از سوی ارمنستان قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان تکفیری ها در مرزهای ایران / هدف از کشاندن پای ایران به جنگ قره باغ چیست؟

جولان تکفیری ها در مرزهای ایران / هدف از کشاندن پای ایران به جنگ قره باغ چیست؟