مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-03اقتصادي

علت خروج 604 شرکت از لیست واگذاری ها


رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس گفت: سازمان خصوصی سازی باید علت خروج 604 شرکت را از لیست واگذاری ها اعلام و بگوید، چرا برخی شرکت های سودده از فهرست سهام عدالت خارج و برخی شرکت های زیانده جایگزین آنها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، سیدشمس‌الدین حسینی در نشست بررسی نحوه اجرای قانون سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی در حوزه خصوصی‌سازی و سهام عدالت گفت: کمیسیون اصل 44 قانون اساسی پشتوانه دولت و وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده و هست و دولت می تواند از کانال کمیسیون اصل 44 بسیاری از موانع سرمایه‌گذاری و توسعه بخش خصوصی را برطرف کند.

یک انتظار مشترک از دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلسرییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی تاکید کرد: دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارش‌هایی که به کمیسیون و مجلس ارائه می‌دهند، اصل نظارت را ملاک قرار داده و براساس قانون و وظایف دستگاه‌ها اعلام کنند که هر دستگاه چه عملکردی داشته است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد اظهار کرد: برخی زیر مجموعه های دولت مانع واگذاری ها هستند و اگر دولت از ظرفیت این کمیسیون استفاده کند، می تواند موانع را از سر راه تصمیمات و انجام تکالیف قانونی خود بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت خروج 604 شرکت از لیست واگذاری ها

علت خروج 604 شرکت از لیست واگذاری ها