مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-03سياسي

موسسه فرهنگی صبح فاطر، چراغی در مسجد نور


یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی اجتماعی بعد از انقلاب اسلامی، تشکیل موسسات و مجموعه های فرهنگی مردم نهاد بوده که نقش بسیار پررنگی در پیشبرد اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی ایفا نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در کلانشهر شیراز مجموعه های متعددی هستند که بیشتر در قالب مجموعه های فرهنگی، مذهبی، هیئت و یا کانون های فرهنگی مساجد فعالیت دارند.

یکی از مجموعه های منسجم و اثرگذاری که در طول سال برنامه های متنوعی را با رویکرد مذهبی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی دنبال می کند؛ مجموعه صبح فاطر، واقع در مسجد نور شیراز است.

سیده مریم الشریعه رضازاده مدیر موسسه صبح فاطر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از سال 1374 یعنی 25 سال پیش ما کارمان را با ثبت هیئت فاطمیون و انجام برنامه های مذهبی و برگزاری مناسبت ها شروع کرده، چند سال بعد با همکاری جمعی از مجموعه های فعال و برای قوی تر کار کردن، هیئت متحده فاطمیون را راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: فعالیت های ما در حوزه های مختلف برنامه ریزی شد و بعد از آن موسسه صبح فاطر را ثبت نمودیم، شش سال پیش، در کنار هیئت و موسسه صبح فاطر، کانون فرهنگی مسجد نیز ثبت و فعال شد.

این بانوی 63 ساله شیرازی که آغاز فعالیت و انگیزه اصلی ورودش به این فضا را بعد از لطف خداوند، مرهون وصیت پدر و راه اندازی موسسه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه فرهنگی صبح فاطر، چراغی در مسجد نور

موسسه فرهنگی صبح فاطر، چراغی در مسجد نور