مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-03اجتماعي

احداث مدرسه سه کلاسه در روستای چنارمحمودی کلید خورد


مدیرکل اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای طرح آجر به آجر و توسعه زیرساخت های آموزشی یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای چنار محمودی با همکاری خیر و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری در راستای اجرای طرح آجر به آجر و توسعه زیرساخت های آموزشی و برطرف شدن مشکلات کمبود ‎ فضاهای آموزشی شهرستان خانمیرزا، تفاهم نامه احداث مدرسه سه کلاسه روستای چنار محمودی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خیرین امضا شد.

حمیدرضا براتی ضمن تقدیر از اقدامات خانم پرتو روشندل در جهت ساخت فضاهای آموزشی در استان چهارمحال وبختیاری گفت: روحیه خیرخواهی و نوع دوستی افراد خیر باعث می شود که به امر احداث فضاهای آموزشی در مناطق کمتر برخوردار این استان توجه ویژه شود.

مدیرکل اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری افزود: این فضای آموزشی با زبربنای 185 مترمربع با سه کلاس درس و هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال در روستای چنار محمودی با همت و مشارکت خیر مدرسه ساز احداث می شود که 30 درصد این هزینه توسط خیر و مابقی از محل اعتبارات دولتی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدرسه سه کلاسه در روستای چنارمحمودی کلید خورد

احداث مدرسه سه کلاسه در روستای چنارمحمودی کلید خورد