مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-03سياسي

پاورلیفتینگ بانوان در کرمانشاه راه اندازی می شود


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: در تلاشیم با توجه به ظرفیت های خوبی که داریم، یکی از اولین استان هایی باشیم که پاورلیفتینگ بانوان را راه اندازی می کنیم.

- "پاورلیفتینگ" بانوان در کرمانشاه راه اندازی می شود ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: در تلاشیم با توجه به ظرفیت های خوبی که داریم، یکی از اولین استان هایی باشیم که پاورلیفتینگ بانوان را راه اندازی می کنیم.

حسین شیروانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به صدور مجوز راه اندازی رشته پاورلیفتینگ بانوان در ایران، اظهار کرد: با وجود ظرفیت های خوبی که برای این رشته در استان داریم، تلاش می کنیم یکی از استان های پیشرو در راه اندازی آن باشیم.

وی اضافه کرد: هرچند تاکنون بصورت غیررسمی این رشته در برخی از باشگاه های بدنسازی بانوان بسیاری از استانها از جمله کرمانشاه فعال شده، اما منتظریم فدراسیون چارچوب ها را تعیین و کلاس های داوری و مربیگری آن را برگزار کند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش بینی می کنیم حداقل چند ماه طول بکشد که چند مربی و داور آموزش دیده این رشته را در استان داشته باشیم تا پس از آن بصورت رسمی پاورلیفتینگ بانوان را راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاورلیفتینگ بانوان در کرمانشاه راه اندازی می شود

پاورلیفتینگ بانوان در کرمانشاه راه اندازی می شود