مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-03اجتماعي

کرونا بزرگترین تجمع عزاداران یزد در روستای توت را تعطیل کرد


فرماندار اردکان از برگزار نشدن آیین تاریخی تعزیه خوانی در روستای توت، در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، - ایسنا/یزد فرماندار اردکان از برگزار نشدن آیین تاریخی تعزیه خوانی در روستای توت، در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، خبر داد.

روستای توت در فاصله 60 کیلومتری شهر اردکان یزد واقع شده که به واسطه یک باور مذهبی سال‎‎هاست در آخرین روزهای ماه صفر میزبان خیل عظیمی از مردم عزادار از سرتاسر استان یزد و دیگر شهرهای کشور است.

توت که جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر را طی چند روز در دل خود جای می دهد، مکانی مورد احترام برای اهالی این منطقه است که با برگزاری مراسم تعزیه و آیین های مذهبی در سوگ امام حسین(ع) و اهل بیتش و همزمان با وفات پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)، آخرین روزهای ماه صفر را سیاه پوش و عزادار می شود.

بهروز شهابی زاد فرماندار اردکان در نشست ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در اردکان، اظهار کرد: با ورود به فصل پاییز، میزان ابتلا نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها رو به افزایش است و عادی پنداری شرایط و کم شدن رعایت پروتکل ها از دلایل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بزرگترین تجمع عزاداران یزد در روستای توت را تعطیل کرد

کرونا بزرگترین تجمع عزاداران یزد در روستای توت را تعطیل کرد