موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-03اقتصادي

منوی «شبکه نمایش خانگی» چگونه خالی شد؟/ ادعای «سریال سوزی» سوخت!


بازار شبکه نمایش خانگی این روزها از هر زمان دیگری خالی تر شده است و تنها دو سریال «آقازاده» و «موچین» در منوی انتخابی مخاطبان باقی مانده است؛ - بازار شبکه نمایش خانگی این روزها از هر زمان دیگری خالی تر شده است و تنها دو سریال آقازاده و موچین در منوی انتخابی مخاطبان باقی مانده است؛ این رکود تا چه زمانی ادامه دارد؟ کرونا قرار گرفته است؛ مخاطبان دیروز سوپرمارکت ها که امروز در پلتفرم های اینترنتی با پرداخت یک حق اشتراک قرار است سبد مصرفی چند ماهه شان را تأمین کنند.

اتکای این سرویس ها به کاربرانی که با خرید حق اشتراک به مشتریانی هرچند کوتاه مدت تبدیل می شوند، باعث شد حتی خود سرویس ها در همین یکی دو سال دست به خرید آثار سازندگان بزنند و پیش پیش سرمایه برخی از این آثار را هم تدارک ببینند.

این عرصه آنقدر پر سود و زودبازده بود که جمعی از کارگردانان سینما و حتی تلویزیون را به سمت خود کشاند و تجربه های مختلفی را هم در این زمینه رقم زد و حتی پای برخی از بازیگران را هم برای اولین بار به صنعت سریال سازی خانگی باز کرد.

حضور چهره های مختلف، قصه هایی به دور از محدودیت های سریال سازی تلویزیونی، روابط بی پروا، عشق های چند ضلعی از مولفه های ثابت برخی از این تولیدات شد و حالا مخاطبان به کاربران ثابت اینترنتی تبدیل شده بودند که نه فقط به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منوی «شبکه نمایش خانگی» چگونه خالی شد؟/ ادعای «سریال سوزی» سوخت!

منوی «شبکه نمایش خانگی» چگونه خالی شد؟/ ادعای «سریال سوزی» سوخت!