مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-03اقتصادي

گرانی مصالح عامل کُندی ساخت وسازها در حسین آباد کالپوش استان سمنان


 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان از مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت مصالح ساختمانی، به عنوان تنها عامل کُندی ساخت و.

ساز در این روستای رانش دیده استان سمنان نام برد و وعده داد: - ایسنا/سمنان  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان از مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت مصالح ساختمانی، به عنوان تنها عامل کُندی ساخت و.

ساز در این روستای رانش دیده استان سمنان نام برد و وعده داد: با تلاش مسوولان در ساخت وسازها و ایجاد زیرساخت های در شهرک جدید تسریع بیشتری صورت گیرد.

علیرضا فلاحی در پایان بازدید چندتن از مدیران کل بنیاد مسکن کشور از روستای رانش دیده حسین آباد کالپوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این حاشیه این بازدید نشستی به منظور رفع مشکلات این روستا برگزار و تصمیم های خوبی برای تسریع در گره گشایی از مشکلات حسین آباد کالپوش گرفته شد.

وی از تلاش برای تسریع در رفع موانع پیش روی ساخت و ساز در این روستای آسیب دیده از رانش زمین خبر داد و افزود: روستای حسین آباد کالپوش دارای یک هزار و 506 نفر جمعیت و یک هزار و 12 خانوار در این روستا زندگی می کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه حسین آباد کالپوش با همراهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی مصالح عامل کُندی ساخت وسازها در حسین آباد کالپوش استان سمنان

گرانی مصالح عامل کُندی ساخت وسازها در حسین آباد کالپوش استان سمنان