مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:302020-10-03اقتصادي

بررسی 350 پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای در کرمانشاه


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بررسی 350 پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای در 6ماهه نخست امسال در کرمانشاه خبر داد.

- فریبرز کرمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 جلسه مربوط به کمیسیون ماده 11 به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر و تعداد 24 جلسه مربوط به کمیسیون ماده 12 به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال جاری تاکنون پرونده 234 راننده بررسی و احکام لازم صادر شده که در این میان تعداد 178 مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل کالا و 58 مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش مسافری بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای برون شهری، تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری به 116 پرونده تخلف رسیدگی شده است که 52 پرونده مربوط به بخش حمل و نقل کالا 64 پرونده درباره تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافر بوده است.

وی ادامه داد: عمده تخلفات شرکت های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری شامل صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 350 پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای در کرمانشاه

بررسی 350 پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای در کرمانشاه