مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-03اقتصادي

سد چم شیر گچساران نیاز به 4هزار میلیارد ریال اعتبار دارد


فرماندار گچساران با بیان اینکه پروژه سد چم شیر گچساران هم اکنون 85درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه فررودین ماه سال آینده آبگیری خواهد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از گچساران،استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی،فرماندار گچساران و جمعی دیگر از مدیران با حضور در سد چمشیرگچساران  از روند اجرایی سد چم شیر گچساران  بازدید و پیگیر مشکلات کارگران  شدند.

 در این نشست علی خوانپایه  با بیان اینکه مطالعه احداث سد چم شیر در سال 73 از سوی سازمان آب منطقه ای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، اظهار کرد: عملیات اجرای احداث سد و نیروگاه چم شیر از سال 1391 آغاز شده  و در حال حاضر در مراحل پایانی قرار گرفته است.

وی  با اشاره به اینکه این پروژه از پیشرفت فیزیکی 85 درصد  برخوردار است، افزود: با توجه به روند اجرایی مطلوب سد چم شیر در فروردین ماه سال آینده  ((1400)) آبگیری خواهد شد.

فرماندار گچساران عنوان کرد: برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه نیاز به بیش از 4 هزار میلیارد ریال اعتبار دارد.

  خوانپایه عنوان کرد: 30هزار میلیارد ریال میزان اعتبارات این سد ملی  برآورد شده است که تا کنون229 میلیون یورو از محل فاینانس خارجی برای ساخت سد چم شیر در گچساران هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد چم شیر گچساران نیاز به 4هزار میلیارد ریال اعتبار دارد

سد چم شیر گچساران نیاز به 4هزار میلیارد ریال اعتبار دارد