مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-03اقتصادي

طرود و مشکلاتی که باز هم «وعده» می گیرد!/ حل موضوع سوخت و آرد خانوارهای عشایر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، چندی پیش در گزارشی به مشکلات متعدد روستای طرود ، دهستانی از توابع بخش مرکزی شهرستان شاهرود در استان سمنان نظری انداختیم.

طرود که 130 کیلومتر از شاهرود فاصله دارد، بزرگ ترین دهستان بخش مرکزی شاهرود است و 48 واحد معدنی در این دهستان فعالیت دارند.

همچنین در این دهستان، 99 هکتار زمین زراعی و 111 هکتار زمین کشاورزی وجود دارد؛ بیشترین محصول باغی این دهستان خرما، پسته، بادام و انگور و محصول زراعی، گندم، جو و یونجه است و بیش از سه هزار و 300 نفر شتر در این دهستان پرورش داده می شود.

مردم طرود همواره با مشکلات و تنگناهایی مواجه هستند که می طلبد تا مسؤولان بسیار بیش از گذشته به این دغدغه ها توجه داشته باشند.

اختصاص 3.

4 میلیارد تومان اعتبار به طرود نادر فخری، فرماندار شهرستان شاهرود در پاسخ به مشکلات دهستان طرود، با اشاره به اینکه مدیران با جدیت و همت پیگیر مطالبات هستند، می گوید: باید با تلاش و فعالیت جهادی، امید را در مردم ایجاد کنیم و شاهد این امیدآفرینی در جامعه باشیم.

وی با اشاره به بازدید میدانی از روستاهای سطوه، مهدی آباد و بیدستان و تصویب مصوباتی که باید دهیاری ها پیگیری کنند، گفت: دهستان طرود امسال سه میلیارد و 450 میلیون تومان اعتبار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرود و مشکلاتی که باز هم «وعده» می گیرد!/ حل موضوع سوخت و آرد خانوارهای عشایر

طرود و مشکلاتی که باز هم «وعده» می گیرد!/ حل موضوع سوخت و آرد خانوارهای عشایر