مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 03:352020-10-03اقتصادي

لزوم تغییر نگاه درآمدی شهردارای ها در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر لزوم تغییر نگاه درآمدی در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و گفت: به همه شهرداری های استان ابلاغ خواهیم کرد که در حوزه ضوابط، - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر لزوم تغییر نگاه درآمدی در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و گفت: به همه شهرداری های استان ابلاغ خواهیم کرد که در حوزه ضوابط، مقررات و چارچوب های فنی و شهرسازی که نیاز است در مجموعه شهرها اعمال شود، اهتمام ویژه شود.

محمد تقی زاده در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان تهران گفت: ساخت و ساز غیر مجاز پدیده ای است که باید آسیب شناسی شود.

بی تردید نباید تنها به صورت قهری با آن برخورد کنیم.

همیشه در این حوزه نگاه سلبی وجود داشته که برون داد کالبدی این نگاه در حال حاضر قابل مشاهده است و عملا با این شیوه نتیجه ای نگرفته ایم.

وی افزود: دستگاه ها باید از ظرفیت قانونی خودشان برای جلوگیری منطقی از ساخت و سازهای غیرمجاز استفاده کنند و نباید تنها به عنوان یک ابزار برخوردی عمل کنند و باید بسیاری اوقات به نیازها پاسخ دهیم.

به گفته وی، یکی از مشکلات موجود در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز در چارچوب ضوابط و مقررات شهرسازی تراکم ها و سطح اشغال و ضوابط فنی است که شهرداری ها باید در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر نگاه درآمدی شهردارای ها در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز

لزوم تغییر نگاه درآمدی شهردارای ها در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز