مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 19:152020-10-02بين الملل

الحشد الشعبی شایعات درباره داشتن زندان های سری در دیالی را رد کرد


الحشد الشعبی شایعه پراکنی های اخیر از سوی ستون پنجم مرتبط با داعش در عراق درباره وجود زندان های سری متعلق به این سازمان در استان دیالی را قویا رد کرده و آن را ابزار عقده گشایی تکفیری ها از دستاوردهای امنیتی الحشد الشعبی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صادق الحسینی سخنگوی الحشد الشعبی در محور استان دیالی در شرق عراق امروز جمعه با رد شایعات درباره وجود زندان های سری متعلق به الحشد الشعبی در دیالی گفت که تروریست های بازداشتی طی عملیات نظامی الحشد الشعبی رسما تحویل نیروهای امنیتی داده می شوند.

الحسینی در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: ستون پنجم مرتبط با داعش گهگاه شایعات مغرضانه ای درباره اینکه الحشد الشعبی در دیالی زندان های سری دارد، منتشر می کند؛ اما این ها دروغ و بهتان مسمومی است که مقصود از آن توهین به یک نیروی ملی است که خون های پاک زیادی را برای امنیت و ثبات عراق تقدیم کرده است.

الحسینی افزود: الحشد الشعبی از زمان تاسیسش در سال 2014 هیچ زندان یا بازداشتگاهی چه در دیالی و چه جای دیگری ندارد و کسانی که در عملیات نظامی و عملیات های جستجو دستگیر شوند، فورا به طور رسمی به نیروهای پلیس تحویل داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشد الشعبی شایعات درباره داشتن زندان های سری در دیالی را رد کرد

الحشد الشعبی شایعات درباره داشتن زندان های سری در دیالی را رد کرد