مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 19:002020-10-02سياسي

مسئولان به یاری خسارت دیدگان حادثه بازار دیلم بشتابند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار کمک به حادثه دیدگان در دیلم شد و گفت: مسئولان به یاری خسارت دیدگان حادثه بازار دیلم بشتابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از آموزه های مهم اسلامی احترام به دیگران و حفظ حرمت حریم مؤمنان است چنانکه در متون فاخر دینی تاکید شده است که حفظ حرمت انسان با ایمان بالاتر از حفظ حرمت خانه خداست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: سخن، رفتار و تعامل اجتماعی جامعه ایمانی و اسلامی باید سراسر احترام متقابل افراد جامعه به یکدیگر باشد و جامعه بدون حفظ حریم حرمت ها یک جامعه پرآشوب و نا امن خواهد بود.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی یادآور شد: اربعین حسینی یادآور حماسه پیام آوران نهضت عاشورا و بیان عظمت حماسه حسینی است که هم اینک اوج تجلی آن در پیاده روی اربعین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: امسال با توجه به شرایط پیش آمده ضمن توصیه به اینکه سمت مرزها حرکت صورت نگیرد مناسب است در فضاهای مناسب زیارت اربعین قرائت شود و یاد و خاطره حماسه عاشورا گرامی داشته و برای رفع بیماری کرونا و برگزاری مجدد آن پیاده روی باشکوه دعا برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به یاری خسارت دیدگان حادثه بازار دیلم بشتابند

مسئولان به یاری خسارت دیدگان حادثه بازار دیلم بشتابند