مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-02اقتصادي

پرداخت 46 میلیارد ریال برای احداث منازل مسکونی حسین آباد کالپوش


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: بنیاد مسکن افزون بر 46 میلیارد ریال برای رفع مشکلات زیرساختی و ساخت منازل مسکونی در سایت جدید حسین آباد کالپوش پرداخت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا فلاحی عصر امروز در نشست بررسی و رفع مشکلات روستای حسین آباد کالپوش که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و با حضور فرماندار شهرستان میامی و مدیران ارشد بنیاد مسکن در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با حضور مدیران ارشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای حسین آباد کالپوش، مشکلات این منطقه به صورت میدانی بررسی شد.

وی با بیان اینکه تصمیم های خوبی برای تسریع در گره گشایی از مشکلات روستای حسین آباد کالپوش گرفته شد، ادامه داد: این روستا دارای یک هزار و 506 نفر جمعیت است و یک هزار و 12 خانوار در آن زندگی می کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: بخش قابل توجهی از تعهدات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه حسین آباد کالپوش با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گام اجرایی قرار گرفت؛ اما به دلیل افزایش قیمت مصالح و فشارهای اقتصادی حاکم بر جامعه، عملیات ساخت مسکن در این منطقه با کُندی پیش می رود که برای رفع این چالش ها با پیگیری و اقدام های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 46 میلیارد ریال برای احداث منازل مسکونی حسین آباد کالپوش

پرداخت 46 میلیارد ریال برای احداث منازل مسکونی حسین آباد کالپوش