مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 15:552020-10-02سياسي

بسیاری از مشکلات زیرساختی سایت جدید حسین آباد کالپوش رفع شد


بسیاری از مشکلات زیرساختی در سایت جدید روستای حسین آباد کالپوش برطرف شد و مهم ترین دغدغه در زمان حاضر فاضلاب است که شرکت آب و فاضلاب استان سمنان برای رفع این مشکل اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ملایری عصر امروز در نشست بررسی و رفع مشکلات روستای حسین آباد کالپوش که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و با حضور فرماندار شهرستان میامی و مدیران ارشد بنیاد مسکن در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، عملیات آسفالت جاده قدیم روستای حسین آباد کالپوش آغاز شده است.

وی اضافه کرد: بسیاری از مشکلات زیرساختی در سایت جدید روستای حسین آباد کالپوش برطرف شده و مهم ترین دغدغه در زمان حاضر بحث فاضلاب است که شرکت آب و فاضلاب استان سمنان برای رفع این مشکل اقدام کند.

فرماندار شهرستان میامی بیان کرد: عملیات انتقال برق، گازرسانی، لوله کشی آب آشامیدنی در سایت جدید برای ساخت واحدهای مسکونی انجام شده است.

 مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات به وجود آمده در روستای حسین آباد کالپوش ادامه می یابد، ادامه داد: در بازدید امروز از روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مشکلات زیرساختی سایت جدید حسین آباد کالپوش رفع شد

بسیاری از مشکلات زیرساختی سایت جدید حسین آباد کالپوش رفع شد