مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 15:502020-10-02اقتصادي

پرداخت 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به اهالی حسین آباد کالپوش


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت:در ماه های قبل 200 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به هر یک از خانوارهای حسین آباد کالپوش پرداخت شد و مبلغ 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دیگر هم به اهالی این روستا پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عزیزالله مهدیان عصر امروز در نشست بررسی و رفع مشکلات روستای حسین آباد کالپوش که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و با حضور فرماندار شهرستان میامی و مدیران ارشد بنیاد مسکن در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طولانی شدن روند ساخت و ساز در ماه های گذشته فرآیند تکمیل خانه در سایت جدید روستای حسین آباد کالپوش را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: در ماه های گذشته مبلغ 200 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به هر یک از خانوارهای روستای حسین آباد کالپوش پرداخت شد و بر اساس رایزنی و با پیگیری های انجام شده توسط استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و حمایت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مبلغ 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دیگر هم به اهالی این روستا پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: رفع مشکلات فاضلاب سایت جدید حسین آباد کالپوش به طور ویژه در دستور کار باشد و با رفع این مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به اهالی حسین آباد کالپوش

پرداخت 150 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به اهالی حسین آباد کالپوش