مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 15:202020-10-02اقتصادي

80 درصد خانواده های مددجو، سبد حمایتی دریافت کرده اند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: از ابتدای توزیع سبد کالای حمایتی، 21هزار و 352 خانوار از این بسته خدمتی کمیته امداد بهره مند شده اند که بیش از 80 درصد خانواده های مددجو را شامل می شود.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور کمک به معیشت خانواده های زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان و با همکاری فروشگاه رفاه استان سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری خوراکی از جمله برنج، روغن و گوشت بین جامعه هدف این نهاد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه اجرای این طرح که از نیمه دوم مردادماه سال جاری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به دور از تجمع در سطح استان زنجان آغاز شده است، افزود: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای توزیع سبد کالای حمایتی، 21هزار و 352 خانوار از این بسته خدمتی کمیته امداد بهره مند شده اند که بیش از 80 درصد خانواده های مددجو  را شامل می شود.

صفری ادامه داد: طبق زمان بندی و هماهنگی انجام شده توزیع سبد کالای حمایتی با هدف بهره مندی همه مددجویان زیرپوشش این نهاد، تا پایان تابستان برنامه ریزی شده بود اما به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمع خانواده ها مدت زمان توزیع تمدید شد تا افراد با آرامش خاطر نسبت به دریافت سبد حمایتی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد خانواده های مددجو، سبد حمایتی دریافت کرده اند

80 درصد خانواده های مددجو، سبد حمایتی دریافت کرده اند