مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-02سياسي

مسئولان مشکل اینترنت کامفیروز را قبل از آغاز امتحانات رفع کنند


امام جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه اینترنت ضعیف، افت تحصیلی دانش آموزان را به دنبال داشته است، گفت: مسئولان مشکل اینترنت این شهرستان را قبل از آغاز امتحانات ترم اول رفع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه کامفیروز با اشاره به مشکل آنتن دهی شبکه تلفن همراه و به تبع آن کندی بیش از حد و ضعیف بودن اینترنت اظهار داشت: متأسفانه در برخی از روستاهای کامفیروز و تنگ شول، امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت وجود ندارد.

وی از نسل نوجوان و جوان به عنوان سرمایه های نظام و کشور یاد کرد و افزود: آینده کشور در دست دانش آموزانی است که متأسفانه امروز در روستاهای کامفیروز به علت کمبود امکانات نظیر اینترنت خسته و ضعیف و فقدان گوشی های هوشمند نمی توانند از برنامه شاد استفاده کنند به همین دلیل با افت تحصیلی مواجه شده اند.

تقی زاده، رفع مشکل اینترنت را نیازی جدی دانست و تاکید کرد: مشکل اینترنت باید تا قبل از امتحانات نیمه اول سال تحصیلی 99 مشکل رفع شود.

امام جمعه کامفیروز خطاب به معلمان و دبیران زحمتکش منطقه نیز بیان کرد: دبیران و مدیران مدارس، دانش آموزانی که توانایی مالی برای خرید بسته اینترنت ندارند یا از گوشی موبایل هوشمند بهره مند نیستند را شناسایی کرده و با اطلاع رسانی به مسئولان مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مشکل اینترنت کامفیروز را قبل از آغاز امتحانات رفع کنند

مسئولان مشکل اینترنت کامفیروز را قبل از آغاز امتحانات رفع کنند