مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-02اقتصادي

یک هزار میلیارد تومان برای تاسیسات آسیب دیده کشور منظور شد


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن بابیان اینکه سال گذشته 28 استان کشور تحت تأثیر بارندگی ها و سیلاب قرار گرفت، گفت: یک هزار میلیارد تومان برای تأسیسات آسیب دیده منظور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا شاملو ظهر آدینه در نشست بررسی و رفع مشکلات روستای حسین آباد کالپوش شهرستان میامی با بیان اینکه سال گذشته 28 استان در کشور تحت تأثیر بارندگی ها و سیلاب قرار گرفت، ابراز داشت: حدود 160 هزار واحد مسکونی نیز دچار آسیب کلی و جزیی شدند وی ضمن بیان اینکه هشت هزار روستای کشور تحت تأثیر بارندگی ها دچار آسیب شد، افزود: حدود هزار میلیارد تومان برای تأسیسات زیر بنایی آسیب دیده شهرها و روستاها در نظر گرفته شده است.

منابع اعتباری محدود است معاون عمران روستایی بنیاد مسکن بابیان اینکه روستای حسین آباد کالپوش نیز از جمله روستاهایی که واحدهای مسکونی و تأسیسات زیربنایی و عمرانی آن دچار خسارت شد، ابراز داشت: مشکل حسین آباد تحت تأثیر قرار گرفتن منطقه از زمین لغزش خاص بود که در برخی نقاط شدیدتر و در سایر نقاط کمتر ارزیابی شد.

شاملو بابیان اینکه به دلیل عدم رضایت مردم در جا به جایی روستا در مطالعات اولیه روند انجام بازسازی روستا را با کندی مواجه کرد، بیان داشت: با توجه به اینکه بنیاد مسکن به دنبال رضایت مردم بود لذا زمینی در نزدیکی روستا با مواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار میلیارد تومان برای تاسیسات آسیب دیده کشور منظور شد

یک هزار میلیارد تومان برای تاسیسات آسیب دیده کشور منظور شد