مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-02سياسي

اروپا در اعمال تحریم علیه ایران همراه آمریکا است


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اروپا در اعمال تحریم همراه آمریکا است، گفت: آمریکا علنا دشمنی می کند ولی اروپا منافقانه عمل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام سید عمران عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیه با توصیه به تقوای الهی و ترک گناه و معصیت، حیله شرعی برای فرار از ربا، گرفتن رشوه به عنوان شیرینی و ارتباط دختر و پسر نامحرم را گناه جدید و حرام دانست و اظهار داشت: هرگاه بندگان گناهان جدیدی را که سابقه نداشته مرتکب شوند، خداوند بلاهایی که سابقه نداشته بر آنها نازل می کند.

وی به تحلیل جنگ اقتصادی دشمن پرداخت و با تاکید بر اینکه همه مشکلات معیشتی و اقتصادی مربوط به تحریم نیست ولی جنگ اقتصادی دشمن یک واقعیت است و این جنگ برای این است که سیستم اقتصادی و معیشت مردم را دچار مشکل کند، افزود: بیش از یک دهه است که جمهوری اسلامی آماج تحریم های ظالمانه قرار دارد.

حسینی نسب با بیان اینکه مقام معظم رهبری از سال 1386 یعنی 13 سال قبل جنگ اقتصادی دشمن را هشدار داده بود، افزود: اقتصاد مقاومتی برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن ابلاغ شده است.

امام جمعه سلطانیه با تصریح به اینکه آمریکا اتاق جنگ اقتصادی را تشکیل داده و سه نهاد مهم آمریکا هر کدام نقش خود را ایفا می کنند گفت: وزارت خزانه داری آمریکا نقش فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا در اعمال تحریم علیه ایران همراه آمریکا است

اروپا در اعمال تحریم علیه ایران همراه آمریکا است