مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-02سياسي

برگزاری استارت با موضوع خدمات شهری و محیط زیست در قم


رییس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: جشنواره رویداد استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان با مشارکت جوانان ایده پرداز فناورانه با موضوع خدمات شهری و محیط زیست در مدیریت شهری قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایون یزدان پناه در خصوص اهمیت استفاده از ایده های فناورانه در رفع معضلات مدیریت شهری، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در شهرداری قم برای تحقق هدف ششم از برنامه راهبردی توسعه شهر که شهر خلاق و هوشمند است، برگزاری رویداد استارت آپی با همکاری نخبگان بوده که برای برگزیدگان آن جوایزی تعیین شده است.

رییس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم با بیان اینکه در این راستا در نخستین گام، رویداد استارت آپی با کمک جوانان ایده پرداز فناورانه و شرکت های دانش بنیان با موضوع خدمات شهری و محیط زیست در مدیریت شهری قم برگزار می شود، افزود: این رویداد استارت آپی در سطح ملی است تا بتوان پیوند خوبی میان شرکت ها و جوانان ایده پرداز فناورانه در مورد مسائل بسیار مهم با مدیریت شهری ایجاد کرد.

یزدان پناه یادآور شد: نشست های اتاق فکر و هم اندیشی های انجام شده و حدود 10 مسئله مهم پیرامون حوزه خدمات شهری و محیط زیست احصاء و از بین افراد حقوقی و حقیقی نخبه به دنبال ارائه راهکارهای علمی، خلاقانه و فناورانه هستیم و ایده های برتر نیز پس از داوری انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری استارت با موضوع خدمات شهری و محیط زیست در قم

برگزاری استارت با موضوع خدمات شهری و محیط زیست در قم