مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-02فرهنگي

شرایط معرفی نماینده ایران به اسکار 2021/ اکران آنلاین کفایت می کند


معاون امور بین الملل بنیاد سینمایی فارابی ضمن تشریح فرآیند انتخاب نماینده سینمای ایران برای معرفی به آکادمی اسکار در سال جاری، از تغییر برخی شرایط و ضوابط برای فیلم های متقاضی خبر داد.

- رائد فریدزاده معاون امور بین الملل بنیاد سینمایی فارابی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت معرفی نماینده سینمای ایران به اسکار 2021 بیان کرد: با توجه به اینکه امسال تاریخ برگزاری مراسم اسکار به تعویق افتاده زمانی هم که باید نماینده کشورها برای بخش بین الملل معرفی شود، تغییر کرده و به تعویق افتاده است.

معرفی نماینده هر ساله در اکتبر رخ می داد اما حالا این روند دو ماه به تعویق افتاده و در زمان مقرر با تشکیل کمیته و ارزیابی فیلم هایی که امکان و صلاحیت حضور را دارند، نماینده ایران را انتخاب می کنیم.

طبق قواعد فیلم هایی که از اکتبر 2019 تا دسامبر 2020 حداقل یک هفته به شکل تجاری اکران شده باشند، توسط کمیته منتخب بررسی می شوند.

وی درباره گمانه زنی های صورت گرفته در محافل رسانه ای و طرح نام برخی فیلم ها به عنوان گزینه قطعی افزود: کارهای مقدماتی برای تشکیل کمیته انتخاب را انجام داده ایم چون معمولاً اعضا از سوی خانه سینما معرفی می شوند و کمیته متشکل از اعضای خانه سینماست که البته باید از عوامل فیلم های مورد بررسی نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط معرفی نماینده ایران به اسکار 2021/ اکران آنلاین کفایت می کند

شرایط معرفی نماینده ایران به اسکار 2021/ اکران آنلاین کفایت می کند