مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-02سياسي

اربعین کنگره ارادت به اهل بیت/ پیام انقلاب ایران جهانی شده است


عشق و ارادت شیعیان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در طول تاریخ هیچگاه کمرنگ نشده و این دلدادگی جاودانه است.

- گرگان- امام جمعه گرگان گفت: عشق و ارادت شیعیان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در طول تاریخ هیچگاه کمرنگ نشده و این دلدادگی جاودانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: در طول تاریخ هیچ گاه ارادت و ابراز محبت شیعیان به اهل بیت (ع) قطع نشده است.

نورمفیدی گفت: شیعه در اوج فشارها و زیر بدترین شرایط عشق خود را به سلاله زهرا اطهر نمایان می کردند که نمود و جلوه گری این عشق در عاشورا و اربعین به اوج خود می رسد.

وی اضافه کرد: اربعین و عاشورا کنگره بزرگ و عمومی تشیع در جهان است، یعنی علاوه بر اینکه در قلوب خود محبت اهل را دارند در میدان عمل و در روز اربعین با اجتماع و کنگره چند ده میلیونی وحدت و همدلی خود را متبلور می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اربعین و عاشورا سبب حفظ و پاسداشت اصول شیعه می شود و نباید اجازه دهیم این رزمایش ارادت، خاموش و یا کم فروغ شود.

امام جمعه گرگان بیان کرد: هر چند امسال به سبب کرونا از حضور در این کنگره بزرگ محروم شده ایم اما با رفتارمان حسینی بودن و حرکت در مسیر حسین(ع) را نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین کنگره ارادت به اهل بیت/ پیام انقلاب ایران جهانی شده است

اربعین کنگره ارادت به اهل بیت/ پیام انقلاب ایران جهانی شده است