مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-02اقتصادي

12 سال انتظار برای ایجاد یک جاده آسفالت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، بهبود و توجه به راه های روستایی می تواند به آبادانی این مناطق که از کانون های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه به شمار می رود، کمک کند تا مسیر کشور برای دستیابی به توسعه پایدار، هموار شود.

 خدمات زیر بنایی مانند راه های ارتباطی روستاها از مهم ترین عوامل توسعه جوامع مختلف محسوب می شود و این مساله در جامعه بشری امروز نیز همواره بایستی در دستور کار دولت مردان قرار گیرد.

جاده جدید روستا شله کش در شهرستان چرداول که به تنگ قیر و حمیل وصل می شود؛ 12 سال است که زخمی است و به حال خود رها شده؛ توجه به این جاده ارتباطی می تواند به طور کامل در راستای سهولت در تردد و همچنین برون رفت از بن بست روستای شله کش و روستاهای اطراف صورت گیرد.

کاش مسوولین تنها به وعده و وعیدها اکتفا نکنند شامیرزا باقری پیرمرد روستای شله کش در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: سال هاست راه دسترسی مناسبی در روستای شله کش وجود ندارد و مردم این روستا خواهان تجهیز و احداث راه مناسب در این روستا هستند.

وی افزود: مسوولین بارها برای بازدید و رسیدگی به انتقادات مردم این روستا به منطقه شله کش آماده اند اما آنها یا می گویند بودجه نداریم یا پیمانکار پروژه فعلا مشخص نشده است، کاش برای یکبار هم که شده مسوولین حرف هایشان را با عمل ثابت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 سال انتظار برای ایجاد یک جاده آسفالت!

12 سال انتظار برای ایجاد یک جاده آسفالت!