مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-02اجتماعي

اجرای 200 برنامه ویژه هفته ملی کودک در مازندران


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از اعلام 200 برنامه ، ویژه هفته ملی کودک در مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از اعلام 200 برنامه ، ویژه هفته ملی کودک در مازندران خبر داد.

محمدعلی یزدان شناس با اعلام برنامه ‎های شورای هماهنگی برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک در مازندران اظهارکرد: 12 تا 17 مهرماه با شعار آینده ساختنی است بیش از 200 برنامه در استان اجرا می شود.

وی افزود: بیش از 200 عنوان برنامه ویژه این ایام، پیش بینی شده است که با توجه به تقارن با ماه محرم و صفر برنامه های هفته ملی کودک امسال متناسب با این ایام و با رویکرد اربعین حسینی برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در ادامه یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه های این کانون در هفته ملی کودک با رویکرد تولید محتوای مجازی و برگزاری نشست ها و فعالیت های مجازی صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، یزدان شناس آغاز به کار برنامه ترکیبی چرخ و فلک در استودیو آفرینش کانون مازندران، برگزاری مهرواره قصه گویی آفرینش، برگزاری مهرواره دست سازه ها، اجرای طرح تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم در هفته ملی کودک، اجرای طرح هر روز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 برنامه ویژه هفته ملی کودک در مازندران

اجرای 200 برنامه ویژه هفته ملی کودک در مازندران