مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:452020-10-01سياسي

یزدی ها در تجمعی اعتراضی لغو سفر سفیرانگلیس را خواستار شدند


دانشجویان و جمعی از مردم انقلابی استان یزد با تجمع اعتراضی مقابل فرودگاه شهید صدوقی سفر سفیر انگلیس به یزد را محکوم و خواستار لغو این سفر شوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، از صبح دیروز خبرهایی مبنی بر سفر راب مک ایر، سفیر انگلیس به استان یزد در فضای مجازی منتشر و موجب اعتراض مردم ولایتمدار دارالعباده شد.

برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از انجمن های دانشجویی با صدور بیانیه های مشترک و انجام مصاحبه های مختلف پیرامون سفر سفیر انگلیس به یزد، اعتراض خود را مطرح و شفاف سازی در خصوص اهداف سفر نماینده استعمار پیر به استان یزد را خواستار شدند.

از صبح امروز هم جمعی از دانشجویان دانشگاه های مختلف، اعضای هیأت عزاداری و اقشار مختلف مردم انقلابی یزد با تجمع در مقابل فرودگاه بین المللی شهید صدوقی ضمن اشاره به دخالت های سفیر انگلیس و حضور او در اغتشاشات آبان ماه گذشته، خواستار لغو سفر سفیر انگلیس به استان یزد شدند.

مردم ولایتمدار یزد در تجمع اعتراضی خود با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس، بدبینی خود به سفر نماینده انگلیس مطرح و انزجار خود از سیاست های استکبار جهانی را اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی ها در تجمعی اعتراضی لغو سفر سفیرانگلیس را خواستار شدند

یزدی ها در تجمعی اعتراضی لغو سفر سفیرانگلیس را خواستار شدند