مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:402020-10-01اقتصادي

توقف روند احداث فرودگاه بین المللی چابهار/ مسئولان در خصوص علت پاسخ نمی دهد


در پی تعطیلی احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار تسنیم موضوع را از کارفرما پروژه که منطقه آزاد چابهار است پیگیری کرد اما این سازمان اعلام کرد فعلاً در این زمینه اظهار نظر نمی‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ عملیات اجرایی پروژه احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار که به تازگی آغاز شده، حالا متوقف شده است؛ فرودگاهی که از تیرماه با اعتباری بالغ‌ بر 480 میلیارد تومان آغاز شده و قرار بوده تا سال آینده در مجموع با یک هزار میلیارد تومان منابع منطقه آزاد چابهار به‌ بهره‌برداری برسد.

حالا اما دو روزی‌ است روند احداث متوقف شده و تسنیم برای پیگیری موضوع علت را از فرماندار چابهار و مدیرعامل منطقه آزاد به عنوان متولی مستقیم پروژه جویا شد که این مسئولان اعلام کردند فعلاً در این زمینه اظهار نظر نمی‌کنند.

همچنین در مرادماه یک ماه بعد از شروع احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار، فرودگاه فعلی نظامی در کنارک که استفاده مسافری از آن می‌شد به شکلی غیرمنتظره تعطیل شد؛ شرکت مالک فرودگاه چابهارــ کنارک اعلام کرد: به‌ علت تعمیرات سطح پروازی و سیستم‌های ناوبری و رفع ایرادات به‌ وجود آمده در بخش‌های سوخت‌رسانی، باند فرودگاه چابهار تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و امکان نشست و برخاست پروازهای مسافری را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف روند احداث فرودگاه بین المللی چابهار/ مسئولان در خصوص علت پاسخ نمی دهد

توقف روند احداث فرودگاه بین المللی چابهار/ مسئولان در خصوص علت پاسخ نمی دهد