مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 18:102020-10-01سياسي

انتقاد از هزینه های بالای درمان برای مردم/ دولت باید پاسخگو باشد


رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس گفت: دولت باید پاسخ دهد در شرایطی که گاه هزینه های درمان برای مردم از درد بیماری جانکاه تر شده، چه اقدام موثری برای پوشش بیمه سلامت انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصالح جوکار اظهار داشت: در تحولات منطقه غرب آسیا شاهد آن هستیم که آمریکا و متحدانش در سطح منطقه در بن بست سیاسی گرفتار شده اند و ذخایر تفکر راهبردی آنان در برابر انقلاب اسلامی رو به پایان است و اراده جبهه مقاومت بر آن است که منطقه را از لوث وجود نیروی های متجاوز تروریست آمریکا پاکسازی کند و این جبهه قدرتمند امروز در جوار دیوارهای بتنی رژیم صهیونیستی صف آرایی کرده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه که دشمن به وحشت افتاده است، ادامه داد: باید گفت چنین تحریم هایی نمی تواند به عزم و اراده ملت بزرگ ایران خللی وارد کند چه برسد که آرزوی آمریکا در تسلیم این ملت برآورده شود و این بار نیز با مقاومت فعال ملت افول سیاسی آمریکا را به رخ سردمداران مستکبر آن خواهیم کشید.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی کشور که متأسفانه مردم درگیر و دار رفع نیازهای اولیه زندگی خود و در زیر بار فشارهای اقتصادی ایام سختی را می گذرانند مگر می شود در تریبون مجلس حاضر شد و از این دردها سخن نگفت؟ هر چند ممکن است عده ای از مسئولین آزرده خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از هزینه های بالای درمان برای مردم/ دولت باید پاسخگو باشد

انتقاد از هزینه های بالای درمان برای مردم/ دولت باید پاسخگو باشد