مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 16:402020-10-01فرهنگي

خالق عکس های ماندگار اسلامشهر درگذشت


شهرستان اسلامشهر در غم از دست دادن هنرمند پیشکسوت عکاسی خبری حسین گلجاه راد رخت عزا برتن کرد و به سوگ نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین گلجاه راد هنرمند پیشکسوت عکاسی  بامداد امروز  در سن 72 سالگی  دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم حسین گلجاه راد که در تاریخ 1327/02/02 دیده با جهان گشود از سن 15 سالگی در سال 1342  در شهر تهران  وارد عرصه هنر ماندگار عکاسی شد و پس از پشت سرگذاشتن  دوره ها و آ موزشهای مختلف و با یادگیری فنون این هنر ،از اشخاص و اماکن و طبیعت ،آثار هنری بسیار زیبایی  را ثبت و خلق کرد و در ذهن تاریخ هنر این سرزمین به یادگار گذاشت.

این هنرمند پیشکسوت ،از سال 1363 در شهرستان اسلامشهر مشغول به تصویر برداری از  مناظر و شخصیت ها، زمین های خاکی فوتبال و عرصه های مختلف مسابقات ورزشی و مراسمات فرهنگی، اجتماعی و.

شد و تا آخرین روزهای عمر خود تصاویر هنری زیبایی را ثبت کرد و صحنه های دلنشین و ماندگاری را در خاطره مردم و مسؤولین شهرستان آفرید.

حسین گل جاه راد در زمینه عکاسی خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها، روزنامه ها و نشریات مکتوب فعال در سطح منطقه و کشور ارتباط خوبی داشت و همواره آثار هنری وی زینت بخش صفحات نشریات و اخبار بود و به نوعی می توان ادعا کرد که وی منع عکس خبرنگاران منطقه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالق عکس های ماندگار اسلامشهر درگذشت

خالق عکس های ماندگار اسلامشهر درگذشت