مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 14:102020-10-01سياسي

بسیج سازندگی استان مرکزی ایجاد 1000 شغل را در دستور کار دارد


مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: 520 صندوق قرض الحسنه مردم محور و مسجد محور در بسیج سازندگی استان مرکزی سازماندهی شده است و دنبال ایجاد اشتغال یک هزار نفری در سال 99 هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید محترمی عصر پنج شنبه در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای اراک اظهار کرد: پروژه انتقال آب کشاورزی روستاهای میقان و جیریا و منازل محرومین در روستاهای استان از جمله روستای وزیرآباد از مهمترین پروژه هایی بود که امروز با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله به بهره برداری رسید.

وی افزود: بیش از 800 گروه جهادی به استعداد 25 هزار نفر جهادگر سازماندهی شده اند که یک سرمایه ارزشمند برای استان محسوب می شوند.

این گروه ها منطقه محور و تخصص محور مشغول به خدمت رسانی بی منت به مردم هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: امروز با آموزش های تخصصی که برای گروه های جهادی در نظر گرفته شده خوشبختانه در عرصه های عمرانی، بهداشتی، پزشکی، خدماتی، کشاورزی، درمانی، صنعتی، تولیدی جهادگران جوان مشتاق فعالیت هستند و این به برکت تفکر بسیج و دفاع مقدس است.

محترمی گفت: بیش از 140 پروژه آبرسانی کشاورزی در سال 99 در دستور کار بسیج سازندگی استان مرکزی قرار دارد که تاکنون 60 پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده است و پروژه های دیگر در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی استان مرکزی ایجاد 1000 شغل را در دستور کار دارد

بسیج سازندگی استان مرکزی ایجاد 1000 شغل را در دستور کار دارد