مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-01اقتصادي

شرکت های استخدام بخش خصوصی در حال افزایش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، محمدحسین قمری، دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی در حاشیه امضای تفاهم نامه افزایش مهارت های کارجویان اشتغال در بخش خصوصی با اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان اظهار داشت: - دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی گفت: هم اکنون شرکت های بخش خصوصی در کشور به دو هزار و 400 شرکت رسیده و در حال افزایش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، محمدحسین قمری، دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی در حاشیه امضای تفاهم نامه افزایش مهارت های کارجویان اشتغال در بخش خصوصی با اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان اظهار داشت: برای ورود به استخدام بخش خصوصی شرط یا اجبار خاصی برای پوشش آن ها از سوی اداره کل فنی و حرفه ای وجود ندارد.

قمری تصریح کرد: در سال نخست آغاز به کار، با هزار شرکت خصوصی شروع فعالیت شد و سپس به ترتیب به هزار و 400، هزار و 700 و هم اکنون به دو هزار و 400 شرکت بخش خصوصی رسیده است و خوشبختانه به مرور نیز در حال افزایش بوده و امید است که بتوان از این ظرفیت ها استفاده و به آن ها افزوده شود.

در ادامه عباسی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: در یک تا دو سال اخیر کارگاه هایی بدون صرف حتی یک ریال هزینه در بیرون ایجاد شده یعنی کارآموز به آنجا معرفی و به مهارت های نرم وارد شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های استخدام بخش خصوصی در حال افزایش است

شرکت های استخدام بخش خصوصی در حال افزایش است