مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-01اقتصادي

به دنبال حل مشکلات صادرکنندگان طلا در سطح ملی هستیم


معاون امور بازرگانی سازمان صمت اصفهان با بیان اینکه به دنبال حل مشکلات صادرکنندگان طلا در سطح ملی هستیم، گفت: اگر این مشکل در سطح ملی برطرف شود، - ایسنا/اصفهان معاون امور بازرگانی سازمان صمت اصفهان با بیان اینکه به دنبال حل مشکلات صادرکنندگان طلا در سطح ملی هستیم، گفت: اگر این مشکل در سطح ملی برطرف شود، مشکل اصفهان به عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده طلا در کشور حل خواهد شد.

اسماعیل نادری در گفت وگو با ایسنا در خصوص جلسه توسعه صادرات استان، اظهار کرد: در این جلسه قرار شد مطابق یک تقویم منظم تا پایان سال این کارگروه برگزار شود و انجمن صادرکنندگان استان، مشکلات حوزه صادرات و صادرکنندگان را احصا کنند.

وی تاکید کرد: قرار شد تمام دستگاه ها با همه توان خود در رفع مشکلات صادرکنندگان اقدام کنند و با رفع بخشی در سطح استانی و بخشی در سطح ملی موارد و چالش ها مرتفع شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت اصفهان درباره مباحث مربوط به قرارداد صادرات در حوزه اوراسیا، گفت: قرار شد در جلسه آینده مشکلات حوزه صادرات ایران و منطقه اوراسیا به صورت کارشناسی احصا شود و همچنین میزان صادرات و خلل های این حوزه در نشست آینده مطرح شود.

به گفته نادری، با آسیب شناسی حوزه صادرات و احصا نقاط ضعف و قوت آن، به دنبال توسعه صادرات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال حل مشکلات صادرکنندگان طلا در سطح ملی هستیم

به دنبال حل مشکلات صادرکنندگان طلا در سطح ملی هستیم