مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-01اجتماعي

آسفالت هسته مرکزی شهر و زیرسازی محلات حاشیه شهر خاش در اولویت شهرداری


با هدف ارتقای شاخص های رضایت مندی مردم و کمک به زیبایی و آراستگی شهر آسفالت معابر در هسته مرکزی شهر و محلات حاشیه ای از اولویت های جدی شهرداری بوده و در این رابطه روند خدمت رسانی به شهروندان پرشتاب انجام می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ارتقای شاخص های رضایت مندی مردم و کمک به زیبایی و آراستگی شهر آسفالت معابر در هسته مرکزی شهر و محلات حاشیه ای از اولویت های جدی شهرداری بوده و در این رابطه روند خدمت رسانی به شهروندان پرشتاب انجام می شود.

عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با ایسنا افزود: عملیات ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و وسایط نقلیه از روزهای قبل آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت های شهرداری خاش برای بهبود چهره عمومی شهر و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان به حساب می آید و بهسازی و مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه های سطح شهر نیز بلافاصله بعد از اتمام معابر اصلی انجام خواهد شد.

تمندانی اظهارکرد: در ادامه عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت معابر هسته مرکزی شهر توسط عمران شهرداری خاش، هم اکنون روکش آسفالت معابر خیابان سرباز، خیابان خرمشهر، خیابان رودکی، خیابان امام خمینی، خیابان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت هسته مرکزی شهر و زیرسازی محلات حاشیه شهر خاش در اولویت شهرداری

آسفالت هسته مرکزی شهر و زیرسازی محلات حاشیه شهر خاش در اولویت شهرداری