مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-01سياسي

تجلیل از نهمین خانواده اهداکننده عضو در همدان


امروز مسوولان بهداشت و درمان استان همدان با حضور در منزل مرحوم مجید کوهی، اهدا کننده عضو در شهرستان ملایر، از این خانواده قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز حسن بهرامی؛ مدیر درمان استان، عباس آذرهمایون؛ رییس مجمع خیرین ملایر، مجید حمیدی؛ مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی استان و آقای مباشری؛ مسئول کوردیناتور ملایر با حضور در منزل شادروان مرحوم مجید کوهی؛ اهداکننده اعضای کبد و نسوج ضمن ابراز همدردی با این خانواده گرانقدر از عمل خیر و خداپسندانه آنان تقدیر کردند.

در این مراسم مدیر درمان استان همدان ضمن تسلیت درگذشت مرحوم کوهی و گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم اظهار کرد: اقدام این خانواده گرانقدر مصداق ایثار است.

حسن بهرامی با بیان اینکه عمل خیر خانواده مرحوم کوهی به چند نیازمند پیوند، زندگی دوباره بخشید و تداعی کننده ایثار دفاع مقدس بود گفت: رزمندگان دفاع مقدس با فداکاری، لبیک به فرامین امام(ره) و با نثار جان خود سلامت و سعادت مردم را تضمین کردند و در شرایط فعلی نیز خانواده هایی گرانقدر با اهدا اعضای عزیزان خود زندگی چند بیمار نیازمند به پیوند را از مرگ نجات می دهند.

وی افزود: باید این حرکت ها و اعمال خیر گفته شود تا در بین مردم رواج پیدا کرده و به فرهنگ تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از نهمین خانواده اهداکننده عضو در همدان

تجلیل از نهمین خانواده اهداکننده عضو در همدان