مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-01سياسي

خراسان جنوبی؛ یازدهمین استان سالمند کشور


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی  گفت: خراسان جنوبی به عنوان یازدهمین استان سالمند کشور طبق سرشماری سال 95،  شرایط خاصی برای پرداختن به این مهم را به دوش سازمان های ذیربط قرار داده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی  گفت: خراسان جنوبی به عنوان یازدهمین استان سالمند کشور طبق سرشماری سال 95،  شرایط خاصی برای پرداختن به این مهم را به دوش سازمان های ذیربط قرار داده است.

علی عرب نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سالمندی نشان دهنده کمال آدمی است و سالمندان با تجربه ها و اندوخته هایی که دارند قادرند اعضای خانواده و جامعه را در حل مشکلات یاری کرده و شادی و طراوت در زندگی به وجود آورند.

وی افزود: اداره کل بهزیستی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر حمایت اقشار آسیب پذیر از جمله سالمندان به عنوان دبیر شورای ساماندهی سالمندان استان موظف است سیاست ها و برنامه های ارتقاء کیفیت زندگی سالمندان را با کمک تمامی دستگاه های اجرایی استان تحقق بخشد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: هدف اصلی این شورا بهبود و توانمندسازی سالمندان است اما ما متأسفانه نتوانسته ایم زندگی بهتر، سالم تر و آرام تری را برای سالمندان فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی؛ یازدهمین استان سالمند کشور

خراسان جنوبی؛ یازدهمین استان سالمند کشور