مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-01حوادث

اجرای طرح انضباط ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از توقیف 30 دستگاه موتورسیکلت در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بویراحمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ اسماعیل خوشوقت در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بویراحمد و برخورد با موتورسیکلت سواران و رانندگان متخلف، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به جا گذاشتند.

وی با اشاره به توقیف 30 دستگاه موتورسیکلت، 47 دستگاه خودروی متخلف، افزود: در ادامه این طرح 90 دستگاه خودرو به علت سرعت غیرمجاز، 603 دستگاه خودروی شیشه دودی و 67 دستگاه خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش نیز توقیف شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی، دور دور زدن بی هدف از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت ها و  رانندگان است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت تمام با خودروها و موتورسیکلت سواران متخلف برابر قانون برخورد می نماید تا ضریب امنیت اجتماعی را در این شهرستان ارتقاء و شهروندان از آرامش بیشتری برخوردار باشند.

انتهای پیام/82024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح انضباط ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح انضباط ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد