مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-01سياسي

همکاری شهرداری و شورای شهر موجب توسعه شهر سنندج شده است


در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای شهر همدلی و همکاری بسیار مناسبی را شاهد بودیم و این مسئله باعث توسعه همه جانبه شهر سنندج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله صیدی صبح امروز در جریان دیدار مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: کردستانی ها مردمانی دیندار، مرزدارانی غیور و مردمانی با فرهنگ و اصالت هستند که همواره در صحنه های مختلف در کنار این انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری در این استان وجود دارد که با استفاده از آنها می توان فعالیت های توسعه ای را انجام داد، افزود: متأسفانه نبودن صنعت در استان باعث شده سرانه درآمد مردم کردستان کمتر از میانگین کشور باشد و شاهد رشد بیکاری در این استان و به ویژه شهر سنندج باشیم.

شهردار سنندج ادامه داد: ظرفیت های بسیاری در استان وجود دارد مانند زیرساخت های فرهنگی، کشاورزی، مرز و صنایع دستی که می تواند در توسعه کردستان نقش بسیاری داشته باشد اما باید به خوبی از آنها استفاده کرد.

صیدی با بیان اینکه علیرغم تمام این کمبودها و مشکلات مردم کردستان در کنار یکدیگر با آرامش و امنیت زندگی می کنند، یادآور شد: در حوزه های مختلف کارهای بسیاری انجام شده است و شاهد اجرای پروژه های اجرایی بسیاری در شهر سنندج هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شهرداری و شورای شهر موجب توسعه شهر سنندج شده است

همکاری شهرداری و شورای شهر موجب توسعه شهر سنندج شده است