مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-01اقتصادي

مطالبه گری به جای پاسخگویی!


اظهارات استاندار در جلسه نشست گفت وگوی دولت و بخش خصوصی از جنس مطالبه گری بود و استاندار مازندران به جای اینکه پاسخگو عملکردها باشد و درباره اقدامات انجام شده صحبت به میان بیاورد، - تریبون مطالبه گری را در دست گرفته و نسبت به برخی عملکردها در استان مازندران و حتی کشور انتقاد کرده است.

عدم مشارکت بانک ها خصوصی استان مازندران در توسعه، نبود اراده مشترک و عدم دست یابی به خرد جمعی و تداوم عقب افتادگی استان مازندران،پرت کردن توپ مشکلات مازندران در زمین مدیران ملی،نبود زیرساخت های مناسب برای صادرات محصول کشاورزی مازندران، فرسایشی شدن مصوبات در تصمیمات اداری و وجود بروکراسی سنگین اداری پیش روی فعالان بخش خصوصی از موضوعاتی است که استاندار این موارد را مانع توسعه استان مازندران اعلام کرده است.

حسین زادگان در بخشی از صحبت های  خویش که سایت استانداری مازندران هم منتشر شده اعلام کرد؛ بانک های خصوصی باید همنوا با دیگر بخش ها به مشکلات و مسائل اقتصادی استان و کشور توجه کنند و نقش خود را در میدان توسعه استان به درستی ایفا کنند.

استاندار مازندران با برشمردن مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی استان، اظهار کرد: با وجود اینکه سال های سال همه مشکلات استان در بخش های مختلف آسیب شناسی و به صورت کارشناسی احصاء شده است، اما به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری به جای پاسخگویی!

مطالبه گری به جای پاسخگویی!