مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:102020-10-01اقتصادي

پرونده خرید تضمینی گندم در سال جاری با خرید حدود 214 هزار تن بسته شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: پرونده خرید تضمینی گندم در استان اردبیل طی سال جاری با خرید حدود 213 هزار و 998 تن بسته شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: پرونده خرید تضمینی گندم در استان اردبیل طی سال جاری با خرید حدود 213 هزار و 998 تن بسته شد.

علی نوبخت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این مقدار گندم در قالب 37 هزار و 574 محموله به مراکز خرید گندم در سطح استان اردبیل تحویل داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل ادامه داد: این محموله ها توسط 13 هزار و 912 نفر از کشاورزان به مراکز خرید اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل فروخته شده است و ممکن است برخی کشاورزان چندین محموله گندم فروخته باشند.

نوبخت با اشاره به اینکه ارزش ریالی گندم خریداری شده در استان اردبیل 538 میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: تمامی این مبالغ به کشاورزان پرداخت شده است و بدهی ای بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان نداریم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با بیان اینکه در خرید تضمینی، کشاورزان موظف به فروش گندم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل نیستند اما در صورت تمایل می توانند محصولات تولیدی خود را به این شرکت بفروشند، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در سطح استان اردبیل نسبت به سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده خرید تضمینی گندم در سال جاری با خرید حدود 214 هزار تن بسته شد

پرونده خرید تضمینی گندم در سال جاری با خرید حدود 214 هزار تن بسته شد