مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-01اقتصادي

افزایش پنج برابری بودجه شهرداری در سال 98


عضو شورای شهر سنندج از افزایش بودجه شهرداری در سال 98 خبر داد و گفت: سال 98 با هماهنگی اعضای شورا بودجه شهرداری پنج برابر افزایش یافت به طوریکه بودجه شهرداری به 480 میلیارد تومان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ارسطو گویلی صبح امروز در دیدار شهردار و شورای شهر سنندج با نماینده ولی فقیه اظهار کرد: اشاره به جوانان و نخبگان در ابلاغ رهبری نوید خوبی به جوانان استان داد و امید که بیشترین امید را برای نخبگان شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری سنندج سال 95، یکصد میلیارد و سرانه شهروندان 200 هزار تومان بود در حالیکه سرانه شهروندان همدان حدود یک میلیون بوده است، افزود: سال 98 با هماهنگی اعضای شورا بودجه شهرداری پنج برابر افزایش یافت و به 480 میلیارد تومان رسید و همچنین سرانه شهروندان سنندج به یک میلیون و 63 هزار افزایش یافت و رتبه 12 کشور را کسب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور اما شهر سنندج مانند کارگاه عمرانی فعال بوده که کافی نیست و باید بیشتر کار شود.

عضو شورای شهر سنندج اضافه کرد: سنندج دارای بزرگترین نواحی منفصل شهری است و منطقه بهاران سنندج نیز به عنوان یک بافت جدید نسبت به مناطق و محلات جدید سایر استان های کشور، نیز کمترین امکانات را دارد و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پنج برابری بودجه شهرداری در سال 98

افزایش پنج برابری بودجه شهرداری در سال 98