مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-01ورزشي

راه های طی نشده فارس در مناسب سازی محیط برای معلولان


مناسب سازی محیط برای معلولان همواره مورد تاکید مسئولان و مطالبه این قشر از جامعه در دوره های مختلف بوده است که گام هایی برای در این زمینه برداشته شده اما هنوز کافی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، در صورت رعایت نشدن مناسب سازی محیط، معلولان از حقوق شهروندی خود بی نصیب خواهند ماند و برای حضور در اجتماع با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.

معلولان حسی و حرکتی، نابینا و ناشنوای استان فارس بارها توانایی های خود را در عرصه علم و تحصیل، ورزش و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی به اثبات رسانده اند و حال برای قدرشناسی از تلاش های گسترده این قشر توجه به مناسب سازی و تلاش برای استانداردسازی  خیابانها و معابر شهری  کمترین  خواسته است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در طول یک دهه گذشته اقداماتی در زمینه مناسب سازی صورت گرفته است اما هنوز هم برخی دستگاه های اجرایی هستند که اقدامی در این زمینه انجام نداده اند و باید دست به کار شوند.

ضرورت اجرای مصوبه خرید اتوبوس های رمپی جهت استفاده معلولان  رییس هیئت مدیره جامعه معلولین استان فارس که 20 سال پیش بر اثر آسیب در سانحه تصادف دچار معلومیت شده است در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس به دغدغه های معلولان استان در خصوص مناسب سازی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های طی نشده فارس در مناسب سازی محیط برای معلولان

راه های طی نشده فارس در مناسب سازی محیط برای معلولان