مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:102020-10-01سياسي

حوزه عملکردی ادارات فرصتی برای کادر سازی انقلاب اسلامی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه حوزه عملکردی ادارات فرصتی برای کادر سازی انقلاب اسلامی است بر ضرورت حفظ خاکریز کرامت ملت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سید موسی حسین نژاد صبح امروز در جمع رؤسای ادارات و نهاد های سوادکوه که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس تابلویی زیبایی از حماسه، رشادت، جوانمردی و بصیرت است که توسط رزمندگان این مرز و بوم خلق شد و امروز ما میراث دار این گنجینه هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، دفاع مقدس را حماسه درخشان در تاریخ انقلاب  خواند و افزود: رؤسای ادارات اگر امروز بر کرسی ریاست اداره تکیه زدند، می دانند که هزینه این صندلی و آن امنیت را چه کسانی پرداخت کردند.

وی با اشاره به عداوت و دشمنی استکبار جهانی و ادامه مقاومت، خاطرنشان کرد: در جغرافیای منطقه، حوزه های بحران خیز زیادی وجود دارد ولی انقلاب اسلامی به مدد جوانانی که خالق فداکاری و رشادت در کارنامه انقلاب بودند و هستند از امنیت مثال زدنی در نظام بین الملل بر خوردار است.

این مقام مسؤول با اشاره به تنش های اخیر میان دو کشور آذربایجان و ارمنستان با حمایت ائتلاف غربی، عبری، افزود: دور جدیدی از درگیری های نظامی بین آذربایجان و ارمنستان روی داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه عملکردی ادارات فرصتی برای کادر سازی انقلاب اسلامی

حوزه عملکردی ادارات فرصتی برای کادر سازی انقلاب اسلامی