مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-01سياسي

استاندار سیستان و بلوچستان بر تسریع ساخت فرودگاه چابهار تاکید کرد


مسائل مربوط به فرودگاه چابهار و توسعه سواحل مکران در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان مسائل مربوط به فرودگاه چابهار و توسعه سواحل مکران در دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ساخت این فرودگاه تاکید شد.

احمدعلی موهبتی در دیدار خود با سردار دهقان اظهار داشت: با توجه به تأیید و حمایت مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از ایده ساخت فرودگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار در مراحل اولیه پی گیری اخذ مجوز، آن را راهگشا و موجب ایجاد تفاهم دست اندرکاران و صدور مجوز فرودگاه دانست و از رویکرد توسعه گر و علمی و تخصصی و توجه مناسب سردار دهقان به توسعه سواحل مکران قدردانی کرد.

وی با اشاره به سرعت عمل و پیشرفت شتابان کار احداث فرودگاه چابهار، افزود: برنامه ریزی این است که فرودگاه بین المللی منطقه آزاد چابهار تا پیش از پایان این دولت به بهره برداری برسد و با روند فعلی پیشرفت فیزیکی پروژه، اگر بازدارندگی نباشد امیدواریم حتی تا پایان سال پرواز در این فرودگاه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سیستان و بلوچستان بر تسریع ساخت فرودگاه چابهار تاکید کرد

استاندار سیستان و بلوچستان بر تسریع ساخت فرودگاه چابهار تاکید کرد