مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 20:252020-09-30ورزشي

سرجینیو یک قدم نزدیک تر به امضا قرارداد با بارسا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرجینیو دِست شب گذشته بود که وارد بارسلونا شد تا در تست های پزشکی بارسا شرکت کند.

مدافع آمریکایی-هلندی گزینه درخواستی رونالد کومان برای جانشینی نلسون سمدو بود و در حالی که از بایرن مونیخ هم پیشنهاد داشت، - سرجینیو دست مدافع راست آژاکس تست های پزشکی باشگاه بارسلونا را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سرجینیو دِست شب گذشته بود که وارد بارسلونا شد تا در تست های پزشکی بارسا شرکت کند.

مدافع آمریکایی-هلندی گزینه درخواستی رونالد کومان برای جانشینی نلسون سمدو بود و در حالی که از بایرن مونیخ هم پیشنهاد داشت، در نهایت پذیرفت که به بارسلونا بیاید.

رسانه های هلندی خبر از توافق بارسا و آژاکس بر سر قراردادی 5 ساله به ارزش 20 + 5 میلیون یورو برای سرجینیو داده اند اما همه چیز به تست های پزشکی او بستگی داشت.

طبق ادعای موندودپورتیوو، ستاره جوان امروز در کلینیک بارسلونا حاضر شد و پس از چند ساعت موفق شد تست ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

اکنون باید منتظر ماند و دید بارسلونا انتقال سرجینیو را رسمی خواهد کرد یا اینکه هنوز برخی جزییات بین دو باشگاه باقی مانده و همه چیز به فردا موکول می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرجینیو یک قدم نزدیک تر به امضا قرارداد با بارسا

سرجینیو یک قدم نزدیک تر به امضا قرارداد با بارسا