مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-30اقتصادي

ناشنوایان کمک هزینه کاشت حلزون دریافت می کنند


سرپرست معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: جهت کاشت حلزون برای ناشنوایان کمک هزینه 3 تا 6 میلیون و 600 هزار تومان پرداخت می شود.

- جمیله میرنژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال 4 مورد کمک هزینه کاشت حلزون  به ناشنوایان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است، گفت: مبالغ پرداخت شده با توجه به اعتبارات موجود بین سه تا 6 میلیون و 600 هزار تومان است.

سرپرست معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر کاشت حلزون بین 6 ماه تا 6 سال انجام شود نتیجه بهتری حاصل خواهد شد، ادامه داد: همچنین در 6 ماهه نخست امسال 30 مورد خدمات تعمیر کاشت حلزون و بیش از 2 هزار باطری سمعک بین ناشنوایان استان توزیع شده است.

وی افزود: سال گذشته 12 مورد کمک هزینه کاشت حلزون به ناشنوایان متقاضی پرداخت شد.

  میرنژاد اضافه کرد: پرداخت کم هزینه کاشت حلزون، خرید سمعک و باطری، تربیت شنوایی، گفتاردرمانی، پرداخت مستمری و هزینه های درمانی و کمک های موردی از جمله خدماتی است که اداره کل بهزیستی استان به ناشنوایان ارائه می دهد.

وی گفت: تهیه زنگ بی سیم ناشنوایان و آیفون تصویری، نصب برچسب خودرو ویژه ناشنوایان از جمله خدمات مناسب سازی است که به این گونه افراد ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشنوایان کمک هزینه کاشت حلزون دریافت می کنند

ناشنوایان کمک هزینه کاشت حلزون دریافت می کنند