مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-30فرهنگي

رییس دفتر شمقدری، مسئول ممیزی فیلم های سینمایی شد


آخرین موضع گیری طباطبایی نژاد پیش از قطعیت عدم تمدید ماموریت و بازگشتش به صداوسیما، مخالف و مقاومت جدی با سلب اختیار از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه VOD و واگذاری این اختیار به سازمان صداوسیما بود؛ - پس از آنکه سازمان صداوسیما با تمدید ماموریت سیدمهدی طباطبایی نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی همراهی نکرد، سعید رجبی فروتن مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی در دوره جواد شمقدری، به این پست کلیدی منصوب شد و طباطبایی نژاد به عنوان دبیر سی و نهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر حکم گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از منظر اهالی سینما به عنوان کرسی بسیار کلیدی در سازمان سینمایی شناخته می‌شود، چرا که امضاهای طلایی چون پروانه ساخت و پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی عملاً در اختیار صاحب این کرسی است.

پس از محمد احسانی، حبیب ایل‌بیگی و ابراهیم داروغه زاده، نوبت به سیدمهدی طباطبایی نژاد رییس پیشین مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بود که این مسئولیت را برعهده بگیرد اما او نیز تا پایان دولت کنونی در این کرسی باقی نماند.

طباطبایی نژاد کارمند رسمی سازمان صداوسیما بود که به سازمان سینمایی مامور شده بود و در نهایت صداوسیما ماموریتش را برای یک سال دیگر تمدید نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر شمقدری، مسئول ممیزی فیلم های سینمایی شد

رییس دفتر شمقدری، مسئول ممیزی فیلم های سینمایی شد