مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-30اقتصادي

اختصاص 10 میلیارد برای روستاهای دارای طرح مطالعاتی لرستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای که تاکنون طرح مطالعاتی آن ها صورت گرفته اختصاص داده می شود.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای روستاهای که تاکنون طرح مطالعاتی آن ها صورت گرفته اختصاص داده می شود.

سمانه حسن پور در جلسه هماهنگی پروژه های مردمی پایگاه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی که امروز نهم مهرماه در سالن جلسات شماره یک این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در قالب تفاهم نامه ای که بین دکتر پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه وبودجه کشور و خادمی استاندار لرستان صورت گرفت 10 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه پروژه های مردمی پایگاه های اقتصاد مقاومتی در حوزه های زیربنایی و تولیدی اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغال زایی 600 روستا را انجام داده است لذا مبلغ این تفاهم نامه را در راستای مطالعات انجام شده توسعه اقتصادی روستاهای دارای مطالعه هزینه خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خاطرنشان کرد: با عنایت اینکه امسال جهش تولید نامگذاری شده است بایستی تمامی دستگاه ها من جمله سازمان بسیج سازندگی استان تمام تلاش خود را برای این موضوع به عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد برای روستاهای دارای طرح مطالعاتی لرستان

اختصاص 10 میلیارد برای روستاهای دارای طرح مطالعاتی لرستان